perjantai 8. marraskuuta 2013

Organic Halloween

Viime viikolla ollut Halloween starttaa täällä holiday-seasonin, joka jatkuu uuteen vuoteen asti. Amerikkalaisista juhlapyhistä Halloween ja Thanksgiving ovatkin varmaan mun suosikit. Meillä oli toimistolla jaettu ohjelma tänä vuonna kahdelle päivälle, ja Halloweenia vietetään täällä yleisesti koko tuon viikon.

Yahoolta korruptiolahjana saatuja ylihyviä pumpkin pie cake popseja

Keskiviikona oli lasten Halloween perinteisine trick or treat- ja kasvomaalaus- ohjelmineen. Täällä on kivaa se, että kaikki ovat yleensä aika messissä ja panostavat tällaisiin tapahtumiin. Nytkin kaikilla lapsilla oli ihan ihania asuja (kaikki eläin-asut on tietenkin parhaita) mutta myös useimmat vanhemmat olivat pukeutuneet. Hands down mun suosikit oli meidän strategiajohtaja Anna (joka on yleensä aika hilitty ja hallittu), joka oli pukeutunut Khaleesiksi (Game of Thrones) ja hänen ylisuloinen 1v. tyttärensa Haven oli luonnollisesti vauva-lohikäärme. Toinen huikea parivaljakko oli meidan Business Development Director Shane ja hänen 5v. poikansa Theo, jotka olivat kärpänen ja lihansyöjäkasvi.

Baby dragon!
Meidän Fun club oli myós ostanut 50 paunaa (n. 25kg) kuivajäätä,  joka oli ehkä upein asia vähään aikaan… luulen että aikuiset olivat tästä enemmän innoissaan kuin lapset! 

Dry ice
Torstaina oli sitten aikuisten Halloween, joka sisälsi lähinnä alkoholipitoisia pelejä ja kilpailuja. Minä, mun pomo Emme ja kollega Heather olimme yhdessä Orange Is the New Blackin Tricia, Piper ja Pennsatucky. Ilmeisesti mun asu oli oikein onnistunut, koska esimerkiksi Eric ei ollut tunnistaa mua kun nähtiin myöhemmin kaupungilla. 

Organic Is the New Black

"Yeah, problems are problems, yo. We all make bad choices. Just some of us have different bad choices to make."


Drug free America, yo!
Kaisa 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti