torstai 9. elokuuta 2012

Päiväni Foursquaressa

Koska oon näköjään täysin kyvytön ottamaan kuvia edes puhelimella nykyään, tulee tässä mun arkipäivien rutiini Foursquare check-inneinä. "Jee" moderni minä ja iPhonen screenshotit :D

Lähen töihin yleensä suunnilleen 8.15, ja matka kestää 15-25 minuttia, riippuen kuinka moniin liikennevaloihin jään jumiin.  Se jaksaa ihmetyttää miten joinain päivinä sitä vaan kruisaa smuutisti ja toisina päivinä tuntuu, että joutuu pysähtymään _joka_ikisiin_ liikennevaloihin. Varmaan ihan perusjuttu kaikille, jotka joutuu ajamaan päivittäin töihin, mutta uus mulle kun aina ennen oon kulkenu julkisilla.

Reitti on simppeli ja meneeki aika autopilotilla. 3rd Street, Market St:n yli ja Union Squaren ohi. Mun vakkari mopoparkki on Taylor Streetilla, puolentoista korttelin päästä toimistolta. Tänään oli hyvä päivä, koska parkkimittari oli rikki, niin ei tarttenut maksaa mitään! (Pieniä iloja vol.1, normaalisti se on 70 senttiä tunti.)


En nykyisin syö aamiaista kotona ennen töihin lähtöä, vaan teen mun smoothien edellisenä iltana valmiiks ja otan mukaan, ja toimistolle kävellessä haen aina kahvin Sugar Cafe:sta. Mulle tuli huono omatunto kauheasta määrästä take away kuppeja, mitä käytin, niin ostin oman travel cupin. Hyvä muuvi, sillä saa alea kahvista. Ja tuolta kahvilasta saa joka kymmenennen kahvin ilmaseks ja tänään oli mulla leimakortti täys! Pieniä iloja vol.2.


Kun tuun töihin tsekkaan aina ekana onko mailissa jotain tulipaloja (mun kynnys sille mikä lasketaan tulipaloks on tosin nykyisin huomattavan korkea..), sitten omat mailit, facebookin ja bloglovinista kivoimmat blogit. Tän jälkeen sitten keskitynkin täysilla työjuttuihin (yeah right).

Välillla pakkaan lounaan kotoa mukaan, mutta usein kayn hakemassa jotain jostain meidän toimiston läheltä. Tänään mun piti käydä kanssa postissa, joka on Union Squarella olevan Macy'sin pohjakerroksessa. Nappasin sieltä food courtilta sitten samalla matkaan salaatin, ja koska olikin tosi lämmintä ja aurinkoista, jäin lounastamaan Union Squarelle. Kiva olla vähän ulkona keskellä päivää.


Tänään mulla ei ollut yhtään paltsua, ja sainkin jotain pitkään roikkuneita projektihommia vähän eteenpäin. Oon nyt viime ajat käyny pari kertaa viikossa (entisen neljän sijaan) mun Bootcampilla ja tänään oli taas treenipäivä.  Viiden maissa lukittaudun toimiston vessaan vaihtamaan treenivaatteet päälle, pakkaan kamat ja suuntaan Golgen Gate Parkiin. Tapaamispaikka on aina sama, mutta päivän treeni tehään aina vähän millon missäkin. Tänään me oltiin Stow Lakella ja vuorossa oli vatsa+selkä+haba, ja väliin aina "kivoja" rappusspurtteja.


Hoidan kauppareissun yleensä kotimatkalla, niin ei tartte sitten erikseen lähteä. Käyn (hikisenä ja kirkkaanpunaisena) joko Safewayssa tai Trader Joe'ssa, tai meidän paikallisessa lähikaupassa The Good Lifessa. Tänään kävin Safewayssa.


Päivän saldo 18 pistettä, aika kehnoa.. :D

Kotiin (joka ei ole Foursquaressa, sori) tullessa on pakko saada nopeesti jotain ruokaa, oon aina ihan kuukahtamassa tuolta bootcampilta tullessa. Onneks nyt oli eilisiä jämiä niin ei tarttenu ku lämmittää! Eric on kolmen päivän retkellä Yosemitessa niin oonki kotona ihan yksikseni.. vietin laatuaikaa, söin jätskiä ja katoin (toistaseks) vikan jakson Downton Abbeyta! (Oon säästelly kakkos-seasonin vikoja jaksoja, kun en kestä, et se loppuu.. kolmoskautta odotellessa!!)

Sellasta, aika tylsää ja tavallista on arki tälläkin puolella palloa. Viikonlopun ohjelma on aika sama kun varmaan monella siellä, nimittäin (kaupunki)festarointia! Flown sijaan suuntana Outside Lands. Siitä varmaan jotain lisää ens viikolla.

Pus,
Kaisa

1 kommentti:

  1. ihana arkipostaus! just kiva lukea peruspäivästä, vaikka tiesinkin noista jo aika monta juttua hähä. :) pusut!

    VastaaPoista