tiistai 17. heinäkuuta 2012

Paddle the Bay

Enna ja Hanna saapuivat perjantaina ja meillä oli taas tupa täynnä, kun sekä Kasperilla että Ericillä oli myös frendit kyläilemässä.  Mä olin jo aikoja sitten ostanu diilin (joo oon edelleen niihin ihan koukussa..) SUP retkelle tohon Bayhin ja olin buukannut sen lauantaille.

Pakottivat meidät laittaa tollaset juntit pelastusliivit

Edessä highway 280, taaempana 101
Lauantaina olikin aurinkoinen ja lämmin päivä, ja SUPpailu oikein hauskaa. Tehtiin parin tunnin 'beginner' kiekka (jossa tosin piti mennä kyykyssä kahen matalan sillan ali ym niin ei se niin iisi ollu mun mielestä..), kun kolme viidestä oli ekaa kertaa laudan kyydissä ja hienosti meni, kukaan ei edes pludannut!

Puolimatkan breikki

South Harbor Marina

Siellä mä meen

Jengi Mission Creekissä
Mission Creek house boats
Lauantai-iltana menimme syömään Anan ja Annan kanssa Andaluun Missionissa. Pariskunnalla oli lähtö roadtripille sunnuntai aamuna niin poistuivat hotellille dinnerin jälkeen, mutta me lähettiin kolmistaan käymään viela vähän baarissa. Suuntasimme Ennan serkun (tms) suosittelemaan mestaan Polk Streetilla nimeltä Kozy Kar,  joka olikin ihan kiva mutta aivan tupaten täynnä. Baarin erikoisuus oli loosheista löytyvät vesisängyt, joita ei kyllä ollut toivoakaan päästä testilemaan...  Polk St on siitä mahtava, että siellä on varmaan kolme baaria per kortteli, eli valinnanvaraa mestoista löytyy. Kun kyllästyimme tungokseen, kävimme vielä aika sokkona testaamassa paikan nimeltä Lush Lounge, joka osottautu oikein mainioksi. Mitä muuta baari voikaan olla jos siellä soi vaan  2000-luvun alun R'n'B?? :) Täällä muuten menee kaikki baarit kiinni "jo" kahelta, ja mun mielestä se on oikeestaan ihan hyvä juttu. Aika harvoin sitä tulee kuitenkaan tehtyä mitään kovin järkevää tai hedelmällistä siinä 02-04 välillä...

Mutta ens viikonloppuna onkin vuorossa hieman eri luokan kekkeröintiä, kun suuntana on LAS VEGAS! 

Kaisa xo

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti