keskiviikko 6. maaliskuuta 2013

Maanantaihuikkaa

...ja jotta ei ihan kuulostaisi siltä, että täällä vaan reippaillaan, niin ihan vaan maanantai-illan kunniaksi suuntasimme eilen Ninnin ja Jorman kanssa dinnerille Slow Club -nimiseen ravintolaan aika meidän nurkilla, Potrero Hillin ja Missionin välimaastossa. Olen halunnut käydä tuolla jo pidempään, mutta muutamana kertana kun olen (okei, ihan viime tingassa) yrittänyt varata pöytää, on sieltä tarjottu vaan ei-oo:ta. Mua edelleen hämmästyttää ulkona syömisen volyymi täällä; maanantai-iltanakin varaus oli tarpeen; paikka oli kasin aikaan aivan täynnä!

Kivan näköinen avintola bussivarikon takana
Jorman pihvi näytti (ja palutteen mukaan myös maistui) parsa- ja maa-artisokkalisukkeineen tosi hyvältä, ja mun ja Ninnin burgerit oli ihan priimaa. (Tämän arvasinkin jo etukäteen, testattu samojen ravintoloitsijoiden Serpentine ravintolassa aiemmin.) Mutta itelle illan stara oli ennen ruokia siemailtu aivan mahtava drinkki: 


malabar

vodka, cardamom, herbsaint, fresh lime & orange bitters, shaken and served up

Nam! (tavoilleni uskollisesti; kuvia ei tietenkään ole) Jouduin ostamaan kardemummaa joulun aikana tapahtuneen leipomissekoilun seurauksena, ja nyt oonkin siihen ihan hurahtanut. Sopii drinkkien lisäksi hyvin myös esim. aamupuuroon :)

Jälkkärikierroksen jälkeen suuntasimme meille, jossa syntinen meno vaan jatkui Tartine Bakeryn suklaakakun ja Moët&Chandonin voimalla, kun juhlistimme meidän ranskalaisen väliaikaiskämppiksen Blandinen synttäreitä. Näin maanantaiden pitäisikin mennä!

Minä, Blandine, Kasper, Nathan, Moët ja kakku

Kaisa xo

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti