keskiviikko 14. toukokuuta 2014

Pikapostaus: Kolmenkympin kriisi

..tai lähinnä "enää 2 päivää kaksikymmpisenä" -kriisi! Mihin tämä koko alkuvuosi on oikein hurahtanut, kysyn vaan??! 

Pyöreät 30 tulee siis täyteen perjantaina ja järjestän ekaa kertaa moneen vuoteen synttäribileet. Olen kutsunut kemuihin tyyliin joka ikisen tyypin kenet tunnen tästä kaupungista; katotaan minkälainen soppa saadaan aikaiseksi. Juhlapaikkana toimii Chambers, joka on erittäin miellyttävä hieman epäilyttävästä Tenderloin-sijainnistaan huolimatta. Ulkopatio ja pooli! Tilasin etukäteen juomia ja finger foodeja, ja lisäksi eilen laitoin 120 mini cupcakes tilauksen sisään Mission Minis:iin; saavat toimittaa kakun virkaa vähemmällä sotkulla. Mulla on tietenkin kauhea asu- ja hiuskriisi, ja perus bilejärjestän pelko tuleeko kukaan paikalle! :) 

Chambers'n baari antaa hyviä ohjeita

Perjantain teemaa
Olen koko vuoden (tai siis viime synttäreistä lähtien) potenut jonkinmoista kolmenkympin kriisiä vaikka tietenkin rationaalisesti ajatellen tiedän ettei mikään mun elämänalue muutu torstai-perjantai välisenä yönä. Kuitenkin tuntuu haikealta jättää jäähyväiset vuosikymmennelle, jonka aikana olen kokenut, nähnyt, oppinut ja pitänyt hauskaa ihan valtavasti, maailman kuitenkin pitäessä sinua "nuorena". Kai koen jossain määrin, että nyt pitäisi olla elämä pedattuna ja tietää mitä haluaanja selkeät sävelet tulevaisuudelle. Vaikkei se niin kuitenkaan mene; nytkin olen ihan vahingossa tilanteessa, että olen ihan loppumetreillä rekryprosessissa uuteen hommaan vaikka en ollut millään lailla aktiivisesti etsimässä uutta paikkaa. Tästä lisää kunhan näen miten homma etenee.

synttäri "jee"
Kriisimooditerkuin,
Kaisa

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti