keskiviikko 1. tammikuuta 2014

Organic Holiday Party

Joulukuussa joulu tottakai näkyi myös meillä töissä jonkin verran; toimisto oli koristeltu ja aulassa oli kuusi. Järjestimme myös täällä päin perinteisen Ugly Sweater Partyn, jossa jaiomme Secret Santa lahjat (mä sain suklaata ja vihermehua). Mä tilasin ihan älyhienon (eli riittävän kamalan) paidan eBaysta, hintaa huimat $8,45 + postikulut. Nyt mulla on sitten päällepantavaa tuleviksikin jouluiksi! 

Mun upea Ugly Sweater

Kivoin jouluun liittyvä juttu oli kuitenkin Holiday Party kuun puolivälissä. Meidän melko hullu toimistonvetäjä (aka Crazy Boss Lady) on aikamoinen mikromanageeraaja eikä se malttanut bilejärjestelyistäkään pysyä erossa vaan vaati, että perustetaan järjestelytoimikunta, jolle nimetään puheenjohtaja ja sihteeri. Mä lupauduin olemaan sihteeri ja meidän toimistopäälikkö Kelliesta tuli pj. Saatiin rajallinen budjetti, eli ihan maailmanlopun kekkereitä ei pystytty laittaa pystyyn mutta oon kyllä tosi tyytyväinen miten hyvin kaikki lopulta meni. Paikaksi valikoitui Bruno's -niminen baari Missionissa, lähinnä siksi ettei he pyytäneet mitään tilavuokraa vaan asettivat vain baariminimin. Cateringin tilasimme HRD Café:sta; oudolta kuulostavaa mutta tosi hyvää korealais-fuusio street foodia. Meillä oli kimchiburritoja, erilaisia slidereita, mini-bibimpap:eja ja salaattirullia ja HRD biffasi vielä jälkkäribrowniet ja hedelmätarjottimet ilman lisämaksua. Varsinaiseksi jälkkäriksi olimme tilanneet 100 mini-cupcakea Mission Minis - leipomosta. Mun alkuperänen suunnitelma oli saada paikalle sellainen hieno suklaa-fountain, mutta se osottautui vähän turhan kalliiksi... 





Teemana meillä oli 1920's ja oli ihana nähdä, että miltei kaikki olivat pukeutuneet ja monet panostaneet ihan todella! En vielä ole saanut käsiini kuvia illalta mutta tässä muutamia hauskoja Photobooth-otoksia:

Delivery tiimi: minä, Madeline, Denise, Blake, Emme (mun pomo) ja Leanna

Me ei oltu ihan kartalla näissä...

Tää otos tais voittaa "eniten tyyppejä photoboothissa"-palkinnon. Etualan blondi leidi on meidän toimistonvetäjä Sarah. 

Bilejärjestelytiimi (Monica, minä, Denise, Jordan, Heather ja Kellie)


sekalaista sakkia

Ilta oli viime metreille asti tosi onnistunut, mutta juuri ennen kotiinlähtöä ihana, vähän vanhempi, kollegani Madeline liukastui vessassa (aika hutikassa) ja sai isohkon vekin päähänsä. Me sitten lähdimme viemään hänet ensiapuun, jossa sitten odoteltiinkin tuntikausia. Jenkkityyliin piti tietnkin tehdä head scan jne. Lopulta kaikki näytti kuitenkin hyvältä, eikä Madeline tarvinnut edes tikkejä ja pääsimme kotiin joskus neljän aikoihin. Oli ihan mielenkiintoista nähdä ER, mutta seuraavana päivänä duunissa kyllä väsytti aika lailla...

Sellaisia bileitä täällä :)
Kaisa

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti