maanantai 25. helmikuuta 2013

CL Love

Craigslist on kummallinen palvelu; Ulkoasu on suoraan jostain WWW:n keksimisvuosilta ja käytettävyyskin vähän niin ja näin, Searchilla saattaa tulla vastaan hyvinkin erikoisia tuloksia, mutta silti se on vaan ihan ykkös online kauppapaikka ja duuni-ilmotusfoorumi Jenkeissä. Nykyisin mulla onkin tapana aina tsekata CL eka, ennen kun suuntaa kaupoille (online tai fyysinen) esim. huonekaluostoksille. Ihan kingi fiilis kun löytää jotain upeeta halvalla! :D 

Alla meidän talouden viimeisimmät hankinnat (sori jälleen näitä surkeita kuvia):

Matot 1 ja 2 yhteensä 60 dollaria! Toi punasävyinen on aika perinteinen itämainen matto (luulen et se on ihan villaa) ja kattokaa tota mustaa, siinä on apinoita!!



Sohva alakertaan. Tällä kertaa sinnikkyys palkittiin, olin kyttäillyt tota sohvaa jo tovin mut ilmeisesti alkuperänen 300 dollarin hintapyyntö oli vähän kova pihille CL jengille (minä mukaan lukien!) ja ensin hinta tippui kahteensataan ja sitten sataseen. Ja silloin mä iskin :) Sohva on ihanan värinen ja vissiin joku ihan hyvä merkkikin, tyynyt on hanhenuntuvalla täytetty jne. 


Meidán vanha sohva olikin ihan hirveen ruma ja myös maailman epämukavin. Nyt on taas hyvä loikoilla ja kattoa mun uutta suosikkisarjaa Shameless:ia!

Pushei,
Kaisa

Ps. Sitten ois tietty tää lauma Nigerian kääpiövuohia?? Vähän kutkuttelis... ;)



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti