perjantai 15. helmikuuta 2013

Seattleen mars

Huh, i'm on fire, kolmas postaus tänään...tällanen pikainen moikkaus vaan ja ilmoitus, et oon tossa parin tunnin päästä lähdössä Seattleen pitkäksi viikonlopuksi, kun täällä on maanantaina siis President's Day , joka on yksi melko harvoista arkivapaista. 

Emma on pari viikkoa jossain outback Idahossa työmatkalla, ja oli näppäränä tyttönä diilannut ton väliviikonlopun Seattlessa firman piikkiin ja kysyi haluisinko mä tulla kanssa. Mun ei siis tarttenu ostaa kun lennot ja IBM biffaa hotellin (joka ei nyt varsinaisesti vaikuta ihan surkealta sekään). 

Oon lähössä reissuun mulle tosi epätyypilliseen tapaan täysin valmistautumatta; tiedän Seattlesta sen tornin, Microsoftin, Nirvanan, Strabucksin, Frasierin ja Greyn Anatomian. Ilmeisesti siellä on hyvää ja halpaa sea foodia, ja kylmä ja sateinen sää. Katotaan mitä näillä eväillä saadaan aikaseks :)

Kuva: abc.com
(Nojoo, pikkasen aloin jo jotain Greyn Anatomia -teemamatkaa hahmottelee mut se tyssäs heti alkuunsa ku kuulemma valtaosa koko sarjasta on kuvattu studioilla Losissa ja sairaalakin on oikeesti lentokenttä. )

Raporttia seuraa ensi viikolla!

Arrivederci,
Kaisa 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti