maanantai 22. huhtikuuta 2013

Sekalaista jorinaa


Jaahas, on näköjään taas tullut aika pitkä tauko blogirustauksista.. 

Täällä viime viikot on mennyt vauhdilla vaikka en ole edes tehnyt mitään ihmeempää. Olen käynyt ahkerasti salilla, ja aloitin uudestaan kickboxingin! Bongasin Grouponista tarjouksen jolla sai 50 dollarilla 10 kb tuntia JA nyrkkeilyhanskat, ja olin siis lauantaina testaamassa ekaa kertaa. Hyvä tunti, hiki lensi ensimmäisen viiden minuutin jälkeen; harmi vaan, että mestan sijainti on mulle vähän hankala, se on tuolla "kaukana" Sunsetilla, ja voi olla, että tämä verottaa vierailutiheyttä. 

ilovekickboxing.com. LOL
Treeniä onkin sitten tasapainottanut melko ahkera juhlinta; tuntuu, että oon käynyt ulkona parin viime viikon aikana varmaan enemmän kuin koko alkuvuonna yhteensä. Teimme mm. retken Oaklandiin katsomaan Modest Mousea ja hyppäsimme Bartin sijaan lauttaan Ferry Buildingilta (mahtava commuting vaihtoehto, lautalla on baari!) ja jäimme pois Oaklandin historiallisella Jack London Squarella. Edellisviikonloppuna olimme puolestaan katsomassa roller derby -turnausta, joka oli erittäin vauhdikas ja viihdyttävä! Nyt viikonloppuna tulikin sitten hulinoitua niin synttäreillä kuin tuttujen sisäpihakemuissa sillä tuloksella, että eilen elämä oli jotenkin kovin vaikeeta...
Matkalla Oak-towniin

Derbyä SF vs LA. Mä luulin että molemmat ois vaan naisjengejä mutta täällä pelas vuorotellen miehet ja naiset.

Mun suosikkipelaaja :)

Glow in the dark -kynnet! kuvassa myös Jello shotteja (joilla saattoi olla jotain tekemistä eilisen olon kanssa)
Tyopäiviä nykyisessä duunissa jäljellä kaksi ja puoli, taidanpa kuluttaa ne lahinnä koneen siivoamiseen ja muuhun hyödylliseen. Varsinaiset prokjektivastuut oonkin jo siirtänyt muille melko hyvin, joillekin asiakkaille pitää viela huikata adíos. Kun ilmoitin irtisanoutumisestani, tarjouduin jeesaamaan seuraajan valinnassa, sorttaamaan hakemukset ja ehkä haastattelemaan kandidaatit. Noh, herra toimarin mielestä tällä ei nyt ole niin kiire eivatkä he meinaa palkata ketään mun tilalle ainakaan vähäán aikaan. En oikein tiedä tajuaako se miten paljon hommia mun pöydällä on ollut viime aikoina, ja lisäksi me ollaan tässä koko alkuvuosi vaan myyty uusia projekteja. Mutta hei, not my problem anymore!

Olen lähdössä kohti Suomea siis perjantaina (megaJEE!), ja vähän alkaa tässä olemaan jännät paikat, kun se mun uuden viisumin hyväksymispäätös ei ole vieläkään tullut. Puhuin perjantaina uuden työpaikan HR:n kanssa, eivätkä he edes tiedä onko se paperi tulossa niille vai keissiä hoitavaan lakifirmaan, joka on Nykissä. Ilman tuota lappua mä en siis pääse takaisin USAn kamaralle... mulla on paluulennot 12.5., ja 13.5. pitäisi alottaa uudella toimistolla. Tiukille menee.

Vaikka vähän stressaaja oonkin, niin asioilla on tapana järjestyä jotenkin, ja yritän nyt vain keskittyä fiilistelemaan Helsinkiä ja kohta edessä aukeavia makuunin karkkilaareja :D Kesän jätskiuutuksista nyt puhumattakaan... (saatoin käydä asken vähän surffailemassa valion nettisivuilla; Helou Lakusydän-tuutti!!)

San Franciscoon tuli hetkellisesti kesä, eilen oli +25, ja nyt alkuviikolle luvattu vielä lämpimämpää .. pitää yrittää ottaa ilo irti, veikkaan ettei Helsingissä ihan vielä päästä tällaisiin lukemiin (realistisesti toivon, että ees lumet ois sulanu..). 

Eiliseltä picniciltä. Rusketan ihopoimuja. 
Nähdään pian!!
Kaisa

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti