tiistai 29. marraskuuta 2011

9 to 5 (–ish)

Kun tulin toimistolle eilen, paikalla oli vain toinen projektipäälikkö Leon (muut tuli vasta myöhemmin), joka esitteli paikat ja kertoi miten pääsen sisään ja miten puhelimet toimii (mulla on oma sellanen alalittymä!). Mun pöydällä odotti myös tervetuliaslahja firmalta; San Francisco muki, pikkolopullo shampanjaa (Pommery POP Pink .. how did they know??) ja $50 lahjakortti Starbucks’iin.  Tosi söpöä mun mielestä :) 
Toimisto on aivan keskustassa, korttelin päässä Union Squaresta. A.k.a ISO riski, koska olen aivan kaikkien kauppojen vieressä! Talo on hauska 3 tai 4 kerroksinen kirkkaankeltainen vanha kivitalo, joka on remontoitu suiteiksi , joita pienemmät yritykset voivat vuokrata. Meidän toimisto on ehkä 100 m2, avointa tilaa, työpisteitä, keittiö ja yksi neukkari. Ilmapiiri täällä on tosi rento, on liukuvat työajat eikä mitään dress codea jne. 

Työt taitavat lähteä käyntiin aika vauhdilla, olen jo nyt saanut hoidettavaksi useamman liidin, eli pitää ottaa  asiakkaisiin, jotka ovat jättäneet yhteydenottopyynnön Bayinteractiven nettisivuilla. Näistä sitten katotaan mistä kehkeytyy oikea projekti ja mistä ei. Tai oikeastaan seuraava vaihe on tarjouksen kirjoittaminen, näitäkin on jo mulle nakitettu useampi. Sitten jos tarjous menee läpi, alkaa varsinainen duuni. Pitää nyt ehkä ihan tosissaan opetella tää i –maailma! Ja on tässä kyllä kaikenlaista sisäistettävää aika lailla.

Tästä se arki sit kai lähtee rullaamaan! (Toivottavasti ei nyt ihan niin kiire tuu etten ehi työaikana kirjotella tänne, hih)

Kaisa xoxo

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti