perjantai 11. marraskuuta 2011

Karavaani starttaa // Lupaus seikkailusta

Vihdoin! 263 päivää sitten sain työtarjouksen. Eilen sain viisumin. Se on kuulkaas pitkä aika.

Varsinkin viimeiset pari kuukautta tästä rupeamasta ovat olleet aika sietämättömiä. Iso kiitos kaikille jotka ovat jaksaneet kiukutteluani! Ei ole ollut kovin helppoa myöntyä siihen, että joku muu tekee päätöksen mun tulevaisuuden suunnasta. Minä ite! heti! kaikki! ois mulle paljon mieluisampi tyyli. (Haa, in your face government, tässäpä olen passi ja viisumi kädessä tulossa viemään jenkkien duunit ja muutenkin vaarantamaan maan tasapainon!) Tässä päätöstä odotellessa on ollut aikaa miettiä kaikenlaista, oon pohtinut paljon sitä mitä tämä ”koettelemus” on opettanut, tai mitä siitä voisi oppia. Kovin hedelmällisiä nämä pohdinnat eivät tosin ole olleet; Se, että selkeästikään en kovin hyvin kestä epävarmuutta elämässäni ei taida olla minkään luokan uutinen kenellekään.

Anyways, tadaa, tässä uunituore ja ihka ensimmäinen blogini, jossa aion kirjoitella kuulumisia ja kertoa fiiliksiä muutoksesta ja San Franciscosta. Karavaani starttaa Marraskuun 21. (TJ 10, iik!!) klo 8.00.

Nimi koska ilmeisesti haluan jollain tapaa samaistua moderniin uudisraivaajaan, kultakuumeen vallassa kohti kaliforniaa. Hei, paremman elämän perässähän tässä mennään ;)
Kirjoitan suomeksi. Tai englanniksi. Eli todennäköisesti karmealla finglishillä, whatevs. Ihana Ansku pohti tätä kieliasiaa jo tyylilleen uskollisena runsassanaisesti niin mun ei tartte, (paitsi että oon siis just vastakkaista mieltä ;) joka tapauksessa pidätän oikeuden kaikkiin muutoksiin. 

Vasenta koipea koristaa nykyisin tommonen leima, muistuttamassa mua kaikista mun ihanista ja hulluista ystävistä, joita ei valitettaasti taida saada pulloon ja smuglattua mukaan. 
Toinen jalka suomessa, aina.




Palaan pian,
Kaisa xoxo

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti