maanantai 30. tammikuuta 2012

Bitches at the beach

Eilen oli ulkoilupäivä. Mua ei hotsittanu mennä surffille, mutta nappasimme koiran kyytiin ja sillä välin kun Eric räpiköi menemään, saatiin me Ottyn kanssa meidän workout biitsillä.

Otty on siis Ericin veljen Kasperin koira, aivan tää järjestely on aivan huippu et mulla on koira "käytettävissä" mutta mun ei sinänsä tartte kantaa siitä vastuuta :D Otty on ihan hurmaava 2v tyttöpitbull, joka rakastaa kaikkia. Tämä tappajakoira todennäköisimmin hukuttas uhrinsa pusuihin, niin uhkaava se esimerkiksi kadulla vastaantullessa on. Mulla on aika vahvoja mielipiteitä miten lemmikit tulisi kasvattaa ja annan kyllä isot propsit Kapserille siitä, että Otty on ihan mallikelponen koirakansalainen. (Tosin mä en anna sen nukkua sängyssä, koska prinsessa haluaa aina nukkua pää tyynyllä ja onnistuu jotenkin aina valtaamaan koko sängyn..)

Täällä on tosi paljon koiria ja San Franciscon vapaaseen ilmapiiriin sopien, myös koirat saa olla vapaana monissa paikoissa. Mun mielestä se on hyvä juttu, en oo nähny vielä yhtäkään rähinää tai tappelua. Me oltiin siis Ocean Beachillä ja täälläkin kaikki koirat juoksevat vapaana (ja kaikki omistajat kerää kakat kiltisti).

Täällä kaikilla on sellainen isoa, pitkävartista jäätelökauhaa muistuttava vehje, jolla saa heitettyä palloa pidemmälle eikä siihen tartte koskea käsin. Kerrassaan nerokas kapistus! Otty voi hakea palloa tuntikausia, ja tollaseks tankkeriks se on myös yllättävän ketterä. Välillä tosin mä jouduin noutamaan pallon ihan ite kun lokkien jahtaaminen veikin neidin huomion. Välillä me oltiin hippaa niin mäkin sain vähän sprinttejä. Ja hahah, oon ihan varma et yks poika tuli juttelee meille sen takia et mä olin niin hurjan sporttisen näkönen (eilisissä meikinrippeissä ja tukassa).

Miks koirista on niin vaikea saada kuvia?? 
Minä: "Otty, oon nyt siinä sekunti et mä saan otettua kuvan" "oho, nyt mun sormi olikin tiellä, otetan hei uus"
  
Otty [jos se puhuis suomea]: "No eihän oteta ku aurinko paistaa silmään" "mä meen nyt, moikka"
 

OB:n hiekka on tollasta jännää melkeen mustaa. Eikö ookki jännää..? :D

Aurinkoisia terkkuja täältä pakkaseen!
puspus

1 kommentti:

  1. Ottyhan näyttää aivan ihanalta mimmiltä, tuitui! Suukkoja sinne, enää kolmisen viikkoa ja nähdään! <3

    VastaaPoista