sunnuntai 8. tammikuuta 2012

Last of 2011

Vähän jäljessä näistä (mun) maailman tapahtumien päivityksistä ollaan taas... Oon lähinnä kököttäny työkoneella ja inhoon kirjottaa sillä "väärällä" näppiksellä!

Vuosi otti ja vaihtu, mut kelataan vähä taakse päin vielä. Joulun ja uudenvuoden välisen viikon piti olla töiden kannalta tosi iisi ja mun pomot sanokin, ettei tartte raahautua officelle olleskaan vaan kaikki voi relata ja tsekkailla mailit ym kotoa. Mun yks projekti oli tietenkin just sellasessa kriittisessä vaiheessa et tolla viikolla piti tyypilliseen tapaan saada maailma valmiiks, ja mulla yhtäkkiä olikin hommia vaikka kuinka! Olin tulla ihan mökkihöperöks ku pariin päivään en tyyliin poistunu kotoa ollenkaan. 

Loppuviikosta kaikkitietävä Facebook kertoi, että ihana Jenni on kaupungissa poikaystävänsä Andrewn kanssa ja mä laitoinkin Jennille heti viestiä, jos he haluis treffata. Sovittiin, että mennään dinnerille perjantaina ja J&A tulivatkin sitten tänne Potrero Hilliin ja mentiin syömään mun suosikki paikalliseen, Rocketfishiin. Kun olimme ahtaneet ittemme täyteen sushia ja cevichea ja muita herkkuja, käytiin vielä yhillä Looms Saloonissa (joka on meidän lähin baari). 

Lauantaina, uudenvuoden aattona, lähdin vielä Jennin shoppailuseuraksi ja sovittiin, että voisi yrittää nähdä vielä illallakin kun meidän molempien party suunnitelmat olivat vähän levällään.

Mun mielestä me vietettiin uutta vuotta tosi epäortodoksiseen tyyliin. Kaikki puhu et uusvuos on täällä "such an amateurs' night" ja kaikkiin bileisiin liput makso ihan maltaita.  Ericin frendi, ja samalla pomo, Jason ilmotti jossain vaiheessa tota väliviikkoa et oli ostanu meillekin liput stand up showhun (The Bone's Comedy Countdown 2011) aattoillaks (joka oli vähän kummallista kun ei E ja J ollut missään vaiheessa sopinu et mekin haluttas mennä). Noh, me aateltiin et toki me nyt sit mennään jos liputkin on jo hommattu ja onpahan ainaki sit jotain lukkoon lyötynä. Mentiin alkuillasta  syömään Jasonin ja Saran luokse (erittäin hyvä illallinen!) ja alottelemaan. Jotenkin ilta siinä surahtikin ja yhtäkkiä tajusimme, et meidän todellakin pitäs olla jo siellä teatterilla. Lopulta ehittiin onneks just hyvin, kuultiin ehkä 10min vikaa lämppäriä ennen illan isoja nimiä (Bill Burr, Dave Attel - mä en tietenkään ollut kuullut kummastakaan aiemmin...). Molemmat osottautu kuitenkin hauskoiks ja homma loppu puolilta öin siihen et mestan katosta pudotettiin tuhansia ilmapalloja. Tää on ilmeisesti joku perinteinen juttu täällä, mä olin enemmän innoissani ilotulituksista, jotka me nähtiin, kun mentiin ulos tuolta teatterista! 

Jason ja Sara suuntas kotiin ja heittivät meidät samalla Missioniin, jossa Jenni ja Andrew oli hengailemassa, jollain Andrewn kaverilla. Loppuillaksi päädyimme sitten kaikki yhessä vähän kummalliseen pikkubaariin, vaikka koko ajan oli tarkoitus ettiä, joku vähän vilkkaampi bilemesta. 

Ehkä ihan hyvä että ei etitty/löydetty, kun suununtaina olo oli semmonen, että liikahdus sängystä sohvalle oli jo suoritus. Ainakin siis uusi vuosi aloitettiin perinteiseen tyyliin! En tietenkään muistanu ottaa yhtään kuvaa koko iltana, mutta tässä muutama fiilistelykuva viime viikoilta.





May 2012 be the best ever! Paljon rakkautta,
Kaisa


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti