tiistai 6. joulukuuta 2011

Viikonlopusta

Huhuh, nopeasti tuntuu viikot menevän täälläkin suunnalla. Eka viikko töitä siis takana, meni oikein hyvin vaikka mulla viime viikolla olikin välillä sellanen fiilis et pitäs jo tehä enemmän (ja eikö kukaan ehdi näyttää/kertoo miten joitain asioita hoidetaan). Kaiken kaikkiaan kuitenkin tosi hyvä fiilis tosta duunista, pomot ja kollegat on tosi mukavia.

Viime viikonloppu oli sekin oikein mainio ja liian lyhyt. Perjantaina kävimme moikkaamassa muutamaa Ericin kaveria Coloradosta, jotka olivat täällä viikonlopun. Oltiin drinkeillä Hayes Valleyssa (kiva punavuori-henkinen kaupunginosa) mutta tulimme takaisin himaan, kun muut lähtivät My Morning Jacketin keikalle. Jotenkin tänne meille kertyi sekalainen etkojengi, ja siinä vaiheessa, kun mä olin tuhonnut melkeen kokonaisen viinipullon, siirryimme Mighty -nimiselle klubille tähän aika lähelle. Ihan ok paikka, bonusta ilmasesta sisäänpääsystä (harvinaista tässä kaupungissa) ja yhestä ilmasesta drinkistä!

Lauantaiaamuna mun piti lähteä jo aikaisin Farmer's marketille, mutta jotenkin oli aika kova päänsärky ja väsymys niin se jäi harmi kyllä väliin. Kasper sen sijaan vinkkasi, että ihan meidän nurkilla on "street sale" (yhden kadun/korttelin yritykset, showroomit jne jotka eivät välttämättä muuten olisi auki taviksille järjestävät aina välillä tällasia tapahtumia) ja varsinkin kuulemma joku sisustusliike kannattaa tsekata. 3rd Street street sale olikin ihan huippu! Tein tuolta mainitusta sisutusmestasta (jonka nimeä en tietenkään tajunnut huomioida millään lailla) pari ihan fabulous löytöä, mutta ne on niiiin upeita että saavat ihan oman postauksen :D
Koko viikonlopun oli ihana sää ja myöhemmin lauantaina oltiin hengailemassa ja syömässä take away tacoja (tacot täällä...nam!!) Dolores Parkissa Missionissa. Dolores on paikallinen koffari (sillä erotuksella, että ainakaan toistaseks mulle ei olla koskaan tultu myymään luomu weed brownieseja koffarissa).

Sunnuntai on täällä virallinen futiksentuijotuspäivä, ja kun se ei mua ihan hirveesti (eli ei ollenkaan) kiinnosta, lähin tsekkaamaan pari surffikauppaa. Tarttin, ja löysin,  hupun ja tossut ja hanskat. Pelin jälkeen oli suuntana siis meri! 

Ocean Beach on iso iso ranta ja yhtä pitkää beach breikkiä. Aallot syntyy ihan minne sattuu ja keli on usein tosi "messy", virtaukset kovia ja ulos pääseminen työn ja tuskan takana. Mutta silti huippumesta, koska meiltä ajaa sinne 15 minuutissa! Keli ei sunnuntaina ollut kovin kummonen ja mun surffikunto aika pahasti ruosteessa, mutta kiva siellä oli möyriä hetki. Ja olin positiivisesti yllättynyt ettei vesi ollutkaan ihan jäätävää, mä pärjäsin mun 3.2 puvulla ihan hyvin. 


Sunnuntai-illan (ja rankan urheilusuorituksen) kruunasi Trader Joe'sin kuuluisa "Two Buck Chuck" eli 1,99 dollaria/pullo maksava viini!

Pushei,
Kaisa

Ps. Ainiin, Hyvää itsenäisyyspäivää!!!

1 kommentti: